top of page

De mooiste en moeilijkste dag

Hoe de moeilijkste dag van m'n leven ook één van de mooiste dagen van m'n leven is?



Dat komt omdat ik op 30 augustus bevallen ben van een heel mooi meisje.

Al een paar dagen voelde ik me "niet lekker". En toen ik 's nachts wakker werd en er achter kwam dat ik haar niet meer voelde heb ik de verloskundige gebeld. Ze kon haar hartje niet vinden, in het ziekenhuis zagen ze haar hartje wel maar ze zagen ook dat hij niet meer klopte. De volgende dag moest ik van haar gaan bevallen. Een vreselijke bevalling met een ruggenprik die niet werkte. Maar eindelijk werd ze dan geboren! Om 15.14 uur op 30 augustus met 32+5 weken. Geweldig mooi was ze! Mijn Lize! En ik had er geen moment van willen missen.

Er zijn ontzettend veel verdrietige dagen maar vandaag voel ik me blij. Blij en dankbaar dat ik haar heb mogen ontmoeten. Haar getrappel in mijn buik heb gevoeld. Haar heb kunnen vast houden en knuffelen. Al was het maar voor even...

Ik weet, dat op een dag, ik haar weer ontmoet. Dat ik haar handje vast kan pakken, haar kan knuffelen en voor altijd vast kan houden! Ik kan niet wachten tot het zover is... Tot die tijd, is ze in mijn hart en hou ik in gedachten haar handje altijd vast.

119 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Alcohol

bottom of page