top of page

Tweeling dingen

Bijgewerkt op: 28 aug. 2019

Een tweeling, wie had dat gedacht




Mexico zou het worden. Na al wat we mee maakten vorig jaar boekten we een reis naar Mexico in december, soort van even eruit. Paspoorten besteld, 5 dagen voor vertrek nog even de inenting en dan, off we go! Dat liep even anders... Tijdens het gesprek voor de inenting kwam de vraag of ik mogelijk zwanger kon zijn. Nou lijkt me sterk zei ik nog, dit is onze eerste poging na een heftig jaar, maar ik moet van het weekend ongesteld worden dus wie weet. Aha zei ze, dan verzetten we de afspraak naar maandag, dan kunt u eerst een test doen. Maar... we gaan dinsdag op vakantie hoor zei mijn man nog.

Goed, we kochten van die veel te dure Clear Blue testen bij de AH, 3 nog al liefst want ja je wilt het wel zeker weten. 1e test, 2 dagen voor tijd, positief! De hele reis werd dus geannuleerd want tja het ZIKA-virus. Had er nog nooit van gehoord maar dat kan dus schadelijk zijn voor je foetus. Gelukkig zijn we goed verzekerd en kregen we alles terug. In plaats van Mexico boekten we een midweekje Centerparcs, toch net ff anders dan je hoopte. Ook kreeg m´n zoontje griep, ik was veel misselijk en m´n man kon met z´n allergie niet tegen het stof van de bank. Ja echt gezellig zo´n huisje.

Al vrij snel stond de eerste echo gepland, en ik zei nog, ik denk dat het er twee zijn. 2 dagen voor tijd een positieve test, dat had ik bij m´n andere zwangerschappen niet. Het moeten er wel twee zijn! En jawel, we kregen een vroege echo met 6 weken, zie je dat zei onze gyneacoloog, het zijn er twee!








19 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Stigma

bottom of page